Současná situace se dotkla každé firmy. Někoho více, někoho méně. Ovšem je nesporné, že ekonomika se znovu rozjede, následné rozjezdy, ale především dopady, lze jenom těžce předvídat. Změny musí přijít. Změna je příležitost, nikoliv hrozba. Změny zpravidla přicházejí shora, jako požadavky a výzvy managementu firem. Tlak na budoucí optimalizace procesů budou enormní. Abychom naše procesy znovuobnovili a vše bylo minimálně stejně dobré, ne-li lepší, jako před dobou CORONAVIRU, bude potřeba připravit plány a scénáře, jak téměř z nuly nastartovat Vaše procesy, abychom procesy rozjeli, ale také , ale aby byly v budoucnu více odolné vůči této zkušenosti.
Proto se snažíme i my tímto inovativním krokem Vám být více nablízku a formou řízených adresných telekonferencí Vám v této nelehké době být parterem, konzultantem, lektorem či koučem.
Odpovězte si na níže uvedené otázky a pokud si na některou odpovíte ANO, nabízíme Vám náš unikátní kontaktní produkt přímé konzultační činnosti nad Vašimi problémy, Vašimi projekty, Vašimi požadavky.
Náš konzultant a specialista v oboru nákupu, plánování a logistiky je připraven Vám ihned online pomoci. Přímo teď. Jsme tu pro Vás.
Využijte této nabídky a situace jako svou osobní výzvu k profesnímu posunu. Je to příležitost dělat věci jinak a lépe.
Kontaktujte nás, krátce vydefinujte, jaké problémy nyní řešíte a domluvte si s námi konzultaci přes přes Vámi vybranou komunikační službu (ovládáme Zoom, Microsoft Teams, Webex, Skype, ad..).
Rychle, interaktivně, bez žádných průtahů.
Cena
Základní domluvený balíček: 2 hodiny konzultace – 1.499,- Kč bez DPH